keskiviikko 14. elokuuta 2013

Vaatekaapin kätköistä .


Sitten välillä jotain aivan muuta: Olen usein törmännyt kysymykseen "Mistä sä löydät sun vaatteet?". Kysymys on minulle sikälimikäli outo, koska en osaa pitää vaatteita minään ihmeellisenä juttuna. Jos näen jotain kivaa, ostan, enkä mieti asiaa sen enempää. Mikä milloinkin on muotia, voin päätellä monen vastaantulijan asustuksesta, mutta muuten en seuraa mitään lehtiä, muotiblogeja tms...Usein löydän vaatteeni kirpputorilta, ja edelleen käytän paljon samoja vaatteita kuin 10 vuotta sitten. Paikalleen jämähtämistä vai oman tyylin löytämistä, riippuu varmaan katsojan näkökulmasta. Mulle aivan sama, kunhan viihdyn.

Itseni kuvaaminen peilin kautta tuntuu oudolta (miten niin monet pystyy tähän ja blogit ovat pelkästään tätä?), mutta pyyntöjen vuoksi olen koittanut muistaa napata kuvan aina silloin tällöin vaatteistani. Tässä muutaman päivän saldo:



Paita joku vanha kotimainen merkki, jonka löysin kirppikseltä. Mustat housut H&M.



T-paita J&C:n poistotangosta, vyö äidin vanha, shortsit samat kuin edellisessä kuvassa.

Kirpuilta löytyneet farkut. Nämä ovat mun "skinnyjeansit". Kun mahdun näihin, tiedän olevai hoikahkossa kunnossa.

Mekko Eilen design. http://eilendesign.valmiskauppa.fi/


Eilen designin slogan:

"Olin ennen rakastettu 
ja välillä jo kokonaan unohdettu
kunnes Eilen design antoi minulle uuden elämän."


Huivi & villatakki kirpuilta.

Paita Lindexiltä, housut VeroModasta, kengät kirpuilta.

Kengät, joita kutsun Noitakengiksi.
Parasta musta näissä kengissä kuitenkin tämä: Sisäpuolella vanhan omistajan nimi & osoite. ♥

T-paita Uffilta.
Yksityiskohta. ♥


Vanha Marimekon paita kirpuilta, farkut Vila, villasukat Mummulasta, tennarit kirpuilta.

Pupuvillatakki H&M, pitsitoppi Vila

T-paidan kuvan painanut ex-poikaystävä (tiedetään, kuva WWF:n banda, mutta selitykseksi kerrottakoon, että siihen aikaan (ehkä vuotta 2000) ei ollut saatavilla aitoja hyvän mallisia/värisiä teeppareita, joten ex teki lahjaksi mulle oman), hame Vilasta.

LedZeppelin t-paita kirpuilta, shortsit Prismasta.


...jatkuu...




Ps. Nooan oma blogi Sininen potkulauta julkaisi eilen oman ensimmäisen juttunsa. ZekZek! <3



1 kommentti:

  1. Jos tämä on syy nimi blogiisi, sinun pitäisi tehdä kaikki sukat ja näyttää sen täällä kuvia.

    Terveisin

    Yvonne

    VastaaPoista