Vaikka tuntunut kesältä jo pitkään,
niin kyllähän se,
että kalenteriin vaihtuu
ihan oikeasti kesäkuu
on hurjan kiva juttu.
 |
Aurinkoa ja kirjoja. Daa. |
 |
Kävimme ystävien kanssa juhlimassa Senniä.
|
 |
| Ja pelaamassa bilistä. |
 |
Pihassani ovat syreenit valloillaan. Huumaava tuoksu. |
 |
Mummu kävi pesemässä ikkunat. Autoin kyllä.
|
 |
Sisäpihalle istutimme ruukkuihin kaikenlaisia kukkia. Vielä vaiheessa, mutta kohta jo rönsyävät kirjaimellisesti ovista ja ikkunoista.
|
 |
Äiti toi myös kieloja ja lohikeittoa. Lemppareita. |
 |
Tässä hänen omaa kukkaprojektiaan Mummulassa. Ikkunatkin on kuulemma jo sielläkin pesty. Tietenkin. Mattojen pesu sitten seuraavaksi. Saisivat vähän kyllä himmata. Vaikka sekin kyllä on kivaa puuhaa. Tunnustan. |
 |
Vanha ystävä kävi Helsingistä moikkaamassa ollessaan Porissa työkeikalla.
|
 |
Olen edelleen käynyt salilla ja terapiassa. Joka kertaa en ole kertonut teille, mutta homma alkaa olla aika kivassa kunnossa. Äärettömän onnekas miten paljon olen saanut huikeaa apua. En lähde vielä juoksulenkille, mutta ehkä syssymmällä jo.
|
Ja jatkamme.
Eiks niin.
💛