Kiitos seurasta ihana Senni.
💛
![]() |
| Testasimme uuden Ravintola Skoolin. |
![]() |
| Skoolin skoolit. |
![]() |
| Emme malttaneet ruuan jälkeen siirtyä sisätiloihin, joten haimme mukaan viltin, lisää evästä ja siirryimme Kirjurinluotoon nauttimaan lisää musiikista ja auringosta. |







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti