maanantai 22. kesäkuuta 2026

Juhannus 2026

 Mökillä & Mummulassa. 
💛

Mummu loihti taas ihanat ruuat. 








Juhannusyönä keräsin tyynyn alle
seitsemän erilaista kukkaa...

...unohdin laittaa ne tyynyn alle. 
Ihmettele siinä sitten, 
miksei näkynyt tulevaa prinssiä unessa. 

Seuraavana yönä laitoin koko homman uusiksi. 
Ei ehkä taikauskon perinteiden mukaista,
mutta ajattelin jos sitten kuitenkin,
sillä tavalla kapinallinen.

En muista mitä unta näin. 
Oli niin hurja ukkosmyrsky, 
joten pistetään sen piikkiin. 
Mitä se kertoo tulevasta rakkauselämästäni, 
en tiedä. 
Aika näyttää.

Aamulla 6:42 Mike oli jo kalassa.

Valtteri & Co saapuivat myöhemmin. 
Saivat hyvän saaliin. 

Käärmeitä paljon liikenteessä. 
Tässä harmiton vaskitsa,
mutta näimme kyllä kyynkin. 
Saa olla skarppina. 
Karhu ja susiakin kuulemma hoodeilla.
Heitä emme tavanneet.
Ei haittaa.

Hän kellui vastaan ylösalaisin. 
Pelastimme rannalle, 
mutta googlasimme
 varmuudeksi kuka kyseessä.
Hän ilmeisesti tykkää hengata niin,
ja ei pärjää pelkästään maalla. 
Siirsimme rannalle, 
ja siitä hän jatkoi taas matkaa
 tyytyväisenä kelluen kohti uusia seikkailuja. 


Naapurit. 



Aikaisempia juhannuksia täällä:
(Viime vuosi meni ohi, koska jalat päättivät niin.)















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti