perjantai 22. helmikuuta 2013

Ihana, kuolaava karvakatastrooffi Otso.


Otso on lyhytkarvainen Bernhardinkoira, joka muutti meille Korkeaojalle
 kennel Karvakatastrooffilta -2009. http://www.karvakatastrooffin.com/
Varsinainen sydäntenmurskaajapoika, josta kasvoi varsin pian n.100 kiloinen nallekarhu.



Otso vauvana.

Paikka auringossa.


Dumbo?


Aina yhtä kuvauksellinen. :D

Jos mä vähän vaan maistan...?


Nooa & Otso syksyllä -2009

Piilossa-

Herkuttelua.

Nämä aidat eivät kauaa minua pysäyttäneet. Tai en minä tahallani, mutta en vaan aina huomaa niitä ylikävellessäni...

Olen murkkuikäinen ja vähän hölmön näköinen.
Hurmaavat kuolajojot.
Iltapalalla.

Aamukirmaus.

Komea poika.

Joskus väsyttää...



Koira tulee illalla 
kotiin. 
Kun se kiertyy paikalleen 
ja nukahtaa, 
alkaa sen sydänlämpö levitä huoneisiin. 
 

~R. Rasa~


...joskus ei.

Houkutteleva lätäkkö bongattu!


Edessä kenties suihkussa käynti ennen sisälle tuloa...

Pojat kukkina kukkien keskellä.


Olen Nooan mussu.


Seuraavana talvena olin jo näin iso poika.


Lepotauko.






 Otso & Nooan pehmolelu joka kulkeutui kuvausten jälkeen huomaamattomasti  Otson posken alla ulos pakkaseen. Etsintöjen jälkeen löytyi ja pääsi yöksi taas Nooan viereen. Kauvatsa -2013

Voihan nenät. Kauvatsa -2013

Josko jotain vaikka tippuisi....Kauvatsa -2013

Kovin helppoa olisi ottaa, kun pääkin yli pöydän korkeudella, mutta onneksi on niin kiva tapaus, ettei edes yritä. Seurailee vaan...Tiiviisti. Hyvin tiiviisti.  Kauvatsa -2013

Kauvatsa -2013















1 kommentti: