torstai 7. syyskuuta 2017

Nooa ♥




Joka päivä saan muistutuksen, 
että olen tehnyt jotain oikein äitinä.  
Mulla on aivan mahtava poika.
Tällä viikolla Nooalta kuultua: 



-Mut valittiin tänään koulun oppilaskunnan hallituksen puheenjohtajaksi. 
Ensin ajattelin ettei kukaan äänestä, 
mutta sitten ääniä tulikin kaikista eniten!


- Saisinko mä korvikset? 
Minä: Hmm. Millaiset? Toiseen? Molempiin? Onko muilla luokkalaisilla jo? 
-Molempiin. Haluan niihin sitten renkaat.
Ja kellään muulla ei vielä ole.
Haluan olla eka. 


-Saanko leipoa suklaakakun? Muuten vaan. 


-Minä: Puhuttaisiinko vaan englantia tästä lähtien kotona?
Mun pitäisi vähän palauttaa sanastoa mieleen 
ennen kuin aloitan työt uudessa päiväkodissa. 
-(Iso hymy) YES PLEASE!


-Saanko lainata sun Led Zeppelin t-paitaa 
kaverin synttäreille huomenna? 
Se on mun lemppari. 


















1 kommentti: