torstai 28. elokuuta 2014

14. Sisustus


 Sain kuvahaasteen, ja seuraavina päivinä julkaisen kuvan aiheista:

14. Sisustus

Olen asunut monissa ihanissa kodeissa, tästä nykyisestäkin tykkään (josta ensimmäinen juttu täällä:
http://keltainenvillasukka.blogspot.fi/2013/04/where-ever-i-lay-my-hat-thats-my-home.html ) mutta koko ajan tiedostaen, että tässä viivähdän vain hetkisen matkalla jonnekin pysyvämpään. Suurempia panostuksia sisustukseen en ole siis viitsinyt alkaa tekemään, mutta yksi on joka kämpässä varmaa ja seuraa aina matkassa: Valokuvat.
Tässä onkin siis kehyksistä löytyvät kuvani juuri tällä hetkellä.



Nooa-nalle.

Nooa omppupuussa.

Nooa Yyterissä.

Matin ottama kuva mökiltä.

Nooan viime vuoden luokkakuva.

Kilosta.

Nooa & saippuakuplat.

Nooa pellolla.

Matti, minä & merileijona Kanariansaarilla.

Varpaani Pyhämaalla.

Kaisu, Antti, Nooa & Nuppu Viikkarissa.

Nooa mökillä.

Äidin rippikuva.

Minä muksuna.

Äidin ottama kuva suurennoksena minusta & Saijasta horsmapellossa. Taulu vielä keittiön lattialla etsimässä paikkaa...

Nooan ilmoitustaululle naapureille askartelema viesti.

Minä & ihana Maija.

Otso-

Kollaasissa mm. Saija, Japa, leppäkerttu & Nooa.

Noppa.



Aikaisemmat 13 haastekuvaa löydät näistä linkeistä: 
















Luvassa vielä: 

 15. Minä 10 vuoden päästä
16. Mieleisin muisto
17. Minun päiväni
18. Vaatekaappi
19. Lemppari korut
20. Telkku
21. Juhla-asu
22. Luonto
23. Jotakin vanhaa
24. Pahe
25. Suosikkipaikkani
26. Oma tekemä
27. Unelmia
28. Aurinko
29. Inhoan
30. Herkku








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti