torstai 8. elokuuta 2013

Äitini on Supermies .



 Kysy lapseltasi vastaukset ja kirjoita ne muistiin...


Nooa 6-vee vastaa:


1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle? Nyt syömään!

2. Mikä tekee äidin onnelliseksi? Kun annan sille pusun.

3. Mikä tekee surulliseksi? Se kun sen kaikki kukkaset kuolee ja sataa ja ukkostaa.

4. Miten äiti saa sinut nauramaan? Kutittamalla.

5. Millainen äitisi oli lapsena? Vikkelä.

6. Kuinka vanha äitisi on? 33.

7. Kuinka pitkä äitisi on? (Pyytää: Mee seisomaan. Mittaa.) Yks ja toisesta vähän pois.

8. Mikä on äitisi lempipuuhaa? Pyykkien peseminen ja Masan näkeminen.

9. Mitä äitisi tekee, kun et ole itse paikalla? Höpöttää puhelimessa.

10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän? Ko se oli radiossa.

11. Missä äitisi on tosi hyvä? Ottamaan musta koppia kun lasken vesiliukumäestä.

12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä lainkaan? Voltin vetämisessä.

13. Mitä äitisi tekee työkseen? Koulun opettaja. 

14. Mikä on äitisi lempiruokaa? Risotto. Semmonen ihan tavallinen.

15. Miksi olet ylpeä äidistäsi? Siks kun se kehuu mun piirrustuksia. 

16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi? Supermies.

17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä? Mennään uimaan.

18. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi? Että mun äiskällä on sama sukunimi ja se synnytti mut.

9. Mitä eroa teissä on? Äiti on nainen ja mää oon poika ja mulla on pippeli.

20. Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua? Siks kun se sanoo joka ilta "Good night, I love you."

21. Mikä on äitisi lempipaikka, minne mennä? Mennä Yyteriin tai Karmarokkiin. 



Mun Muru.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti