sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Sanoinkuvaamatonta.

Islanti -2011

Vaikka käpy putoaisi päähäni,
se ei horjuttaisi
vakaumustani tästä,
tarttua tuohon ojennettuun käteen.

~Arja Tiainen~


Islanti -2011 Kuvan ottanut Saija.

 Jos menisit,
minä en kiljuisi riemusta.

~Juice Leskinen~


Islanti -2011 Kuvan ottanut Saija.


Kun uni ei tule
torkun nojatuolissa
tuijotan kenkiäni
idän ensi kajoon
ajattelen
mihinkä saakka noillakin on tultu
ja mistä
ja miksi

~Juice Leskinen~




Pori -2012 Kuvan ottanut Matti.


ne pitkät illat
vertailimme lauseita
vääntelimme sanoja

kirjoitimme paljon

lue sinä tuo
minä luen tämän

minä hymyilin sinulle että
meillä on toimiva aivoliitto

the United States of Mind

ja niin se oli

aina löytyivät taajuudet
asemat

yhteiset ja oikeat

ei tarvinnut
kohinaa kuunnella

~Arno Kotro~




Pori -2012 Kuvan ottanut Matti.


olit vastaus kysymykseen jota
en edes ollut ehtinyt esittää

sinä hulluna huusit
rakasta minua

ja minähän 
 aivan hulluna rakastin

minä rakastin sinulta hiukset pystyyn
ja vice versa

hetkenkin eroissa
ikävä oli kipua

iho huusi toista ihoa
teletornit tukkeutuivat viesteistämme

meistä tuli sellainen kaksilo että
oli siinä ihmisille selittämistä

~Arno Kotro~



Pori -2012



En ole vuoksesi huolissani,
sinä selviät kyllä kaikesta.
Tiedän ettet sinäkään ole huolissasi
minun vuokseni,
minäkin selviän hyvin.
Emme me sillä tavalla tarvitse toisiamme.
Mitä sitten on tämä ikävä ja kaipaus?
Rakkautta tietysti,
mutta sehän on sama asia.
Onko se sitä, että olen tottunut sinuun?
Että puutut paikaltasi?
Ei, en minä sinuun totu:
sinä oikuttelet aina kun en odota sitä,
ja kun luulisin sinun oikuttelevan,
sinä syötkin kesysti kämmeneltäni.
Helpompi minun on tottua siihen, 
että olet poissa.

Ei se ole mitään erikoista,
se on sanoinkuvaamatonta.

~Kai Nieminen~


Pori -2012

 Yksi minulla olisi vielä:
että oltaisiin hiljaa paikallaan 
ja sataisi.

 ~Kai Nieminen~





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti